فروشگاه اینترنتی یاسا

خرید بهترین اقلام بازار،کفش،لباس،عطر،ادکلن

فروشگاه اینترنتی یاسا

خرید بهترین اقلام بازار،کفش،لباس،عطر،ادکلن

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

من فکر می کنم تقریبا اکثر افرادی که می شناسم داستانی در مورد خرید تی شرت خود دارند! داستانی مربوط به خرید تی شرت مورد علاقه شان یا داستانی هیجان انگیز در مورد اینکه چطور یکی از تی شرت هایشان آنها را به شهرت رساند!!!
کجا تی شرت می پوشی؟ تقریبا همه جا! حتی در یک مجلس سیاسی یا یک حزب مناسب; و نکته جالب این است که هر ساله بسیاری از شرکت ها برای تهیه لباس کار برای کارمندان خود تی شرت را به مقدار زیاد خریداری می کنند. در هر صورت استفاده از آن در هر جایی تفاوت چندانی ندارد. خرید تی شرت با کیفیت و قیمت مناسب بسیار مهم است. روندی که در همه جای دنیا به آن توجه می شود و فقط کافی است یک آشنا بپرسد: "چه پیراهن خوبی!" این را از کجا خریدی؟ بنابراین از خرید تی شرت خود بسیار راضی خواهید بود و لبخند بر لبانتان نقش بسته است.
با رعایت چند نکته ساده می توانید یک تی شرت خوب بخرید:
پارچه مواد
پارچه مهم ترین فاکتور هنگام خرید تی شرت است. به طور کلی، اکثر تی شرت ها از 100٪ پنبه یا پنبه و الیاف مصنوعی یا 100٪ پلی استر یا ترکیبی از الیاف مصنوعی، پنبه و پلی استر ساخته می شوند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که هنگام خرید تی شرت باید در نظر داشته باشید که آن را کجا می پوشید، نوع تی شرت و سطح راحتی را بر اساس آن انتخاب کنید.
ساخته شده از 100% پنبه، مناسب برای هوای گرم. با این حال، در دمای اتاق، می توانید از تی شرتی استفاده کنید که الیاف پنبه را با الیاف پلی استر یا سایر الیاف مصنوعی ترکیب می کند، حتی اگر در آب و هوای گرمسیری هستید. الیاف مصنوعی نیز به دلیل تنوع رنگ، جمع شدن کمتر پس از شستشو، دوام، مقاومت در برابر چروک و نگهداری آسان، قابل استفاده هستند. خرید تیشرت ارزان از وبسایت دکه سبز
پارچه های نخی تیشرت را بسیار راحت کرده و آب را جذب می کند.
ترکیب الیاف پنبه و پلی استر باعث می شود مراقبت از تی شرت آسان شود و پارچه بسیار بادوام است. ترکیب الیاف مصنوعی پلی استر و پنبه باعث راحتی و راحتی پوشیدن تیشرت می شود. این نوع تی شرت (50% پلی استر، 25% پنبه خالص و 25% ابریشم مصنوعی) که به آن تی شرت سه کامپوزیت می گویند، بسیار مناسب است زیرا دارای مزایای هر سه نوع الیاف می باشد و دوام را نیز شامل می شود. از پیراهن پلی استر، جذب و گرمای پنبه، و نرمی و لطافت ابریشم مصنوعی. شاید پوشیدن تی شرت های 100% پلی استر برای استفاده روزمره مناسب نباشد، اما برای ورزش بهترین است زیرا سبک، کشدار است و عرق را از بدن خارج می کند. در مورد پیراهن ها اینطور نیست زیرا با اینکه آب را جذب می کنند، مدت زیادی مرطوب می مانند. تی شرت های پلی استر به سرعت خشک می شوند و زمانی که در حین ورزش عرق می کنید، لازم نیست کاری برای خشک شدن آنها انجام دهید.
الگوهای چاپ شده
هنگام خرید تی شرت، گاهی اوقات می توان طرح های چاپ شده روی تی شرت را به جای پارچه یا چیز دیگری انتخاب کرد. آثار هنری، جملات خنده دار، نقل قول ها و چیزهای دیگری که روی یک تی شرت چاپ می شوند، معمولاً چیزهایی هستند که شما را به سمت یک تی شرت جذب می کنند و وقتی عاشق می شوید، همه ملاحظات دیگر از بین می روند. به عنوان مثال، خرید یک تی شرت با لوگوی طلایی همسر زیبای شما را بسیار خوشحال می کند. زیرا رنگ طلایی نماد دانش، موفقیت، موفقیت، ثروت، اعتبار، هوش، قدرت مردانه، مهربانی و سخاوت است.
اندازه و مناسب تیشرت
برخی افراد هنگام خرید تی شرت بیش از هر چیز به تناسب آن توجه می کنند. اما این موضوع در خرید آنلاین کمی پیچیده تر است. چون برندهای مختلف اندازه های متفاوتی دارند. بهترین کار این است که عرض شانه و سینه خود را با یک متر اندازه گیری کنید، سپس نمودار اندازه هر مارک را بررسی کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که پنبه پس از شستشو کمی جمع می شود. بنابراین، هنگام خرید تی شرت با الیاف پنبه بیشتر، قابل توجه است که در آینده، اگر پیراهن کمی کوچکتر شود، به سایز بزرگتری نیاز دارید تا همچنان به تن شما برسد. هنگام اندازه گیری سینه، روی زیر بغل تمرکز کنید و متر را مستقیماً از پشت نگه دارید.
متن نوشته
قبل از خرید تی شرت، مهم است که بدانید آن را کجا می پوشید. شما باید تصمیم بگیرید که کجا می خواهید خرید کنید: یک سفر ورزشی دارید یا می خواهید فوتبال بازی کنید یا یک شب با دوستان خود بیرون بروید. اگر برای ورزش تی‌شرت می‌خرید، به تی‌شرت‌هایی نیاز دارید که عرق را از بین برده و سریع خشک شوند. پیراهن های 100% پلی استر برای بازی های فوتبال استفاده می شود. اما برای استراحت و استراحت در خانه، این تی شرت ها برای من خیلی راحت نیستند. برای این منظور از تی شرت هایی با الیاف طبیعی استفاده کنید. اگر می خواهید در زمستان بیرون بروید، به یک تی شرت آستین بلند یا یک هودی نیاز دارید.
فیات
قیمت یک فاکتور مهم هنگام خرید تی شرت است، اما یک چیز شخصی است. هر چقدر پول دارید بخرید.
تی شرت ها و مدل های برش
وقتی صحبت از خرید تی شرت می شود، رایج ترین مدل ها تی شرت های آستین کوتاه یقه گرد هستند. اما به همین جا ختم نمی شود. بسته به سلیقه شما مدل ها و مدل های زیادی وجود دارد. چه مدلی میپوشی و چه مدلی دوست داری؟
رنگ تیشرت
انتخاب رنگ هنگام خرید تی شرت کاملا سلیقه ای است. شما می توانید بر اساس بهترین ترکیب رنگ ها و دایره های رنگی موجود بهترین انتخاب را داشته باشید.
کیفیت پارچه شامل نوع، میزان چین خوردگی، نخ و رنگ پریدگی
تی شرت ها معمولاً پس از شستن کش می شوند. این واقعیت برخی از تی شرت هایی است که به تازگی خریداری کرده اید. این مشکل به دلیل نقص در ساختار بافت ایجاد می شود. الیاف بسیار کشیده در حین شستشو به حالت قبل از کشش خود باز می گردند و تی شرت را پهن تر و کوتاه تر می کنند.
پس بهتر است در خرید تیشرت مردانه یا زنانه به پارچه آن دقت کنید. بافت پارچه نباید خیلی سفت و کشدار باشد. اگر گرهی در بافت پارچه ایجاد شود به این معنی است که جنس پارچه خیلی خوب نیست و ممکن است بعد از مدتی سوراخ هایی ایجاد شود.
همچنین توجه داشته باشید که پارچه های نخی مستعد جمع شدن هستند. به همین دلیل، یک تی شرت 100٪ نخی بیشتر از یک تی شرت پلی استر جمع می شود. مشکل دیگر کشش بیش از حد در نواحی خاصی مانند یقه و اطراف بازو است. تی‌شرت‌های باکیفیت معمولاً دور یقه‌شان نوار دارند تا زیاد کش نشوند. در مورد موضوع رنگ پریدگی توصیه من این است که تی شرت های برندهای معروف را خریداری کنید زیرا با وجود استفاده از رنگ های غنی، رنگ آن ها بعد از شستشو ثابت می ماند.
تیشرت با کیفیت تولید فساک ایرانیان
روش دوخت گنجینه
نوع پارچه دوخت در خرید تی شرت بسیار مهم است. یک تی شرت نامناسب می تواند صورت شما را خراب کند و بدن شما را نامناسب نشان دهد. گردن باید صاف باشد و کج نباشد. هم آستین و هم بدنه تی شرت باید صاف باشد. اگر به مغازه رفتید و تی شرتتان چروک و چروک شد، نشانه آن است که در خانه هم همینطور خواهد بود.
نشانگر اطلاعات خاصی در مورد پیراهن دارد
چنین برچسبی به شما نشان می دهد که چگونه به درستی از تی شرت خود مراقبت کنید. البته برچسب ها حاوی اطلاعات متفاوتی هستند. اگر روی تیشرت 50/50 علامت گذاری شده باشد، به این معنی است که جنس تیشرت شما 50% پنبه و 50% پلی استر است.

  • مهیار ایکس پلی