فروشگاه اینترنتی یاسا

خرید بهترین اقلام بازار،کفش،لباس،عطر،ادکلن

فروشگاه اینترنتی یاسا

خرید بهترین اقلام بازار،کفش،لباس،عطر،ادکلن

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله علی لرستانی پور معروف به علی کامیکس متولد 1369 را معرفی می کنیم و مقایسه ای بین داستان زندگی او و سایر گیمرهای مطرحی چون علی اکس شات، سعید والکور و ابوالفضل مستر خواهیم داشت. علی کمیک به عنوان یکی از مشهورترین گیمرهای ایرانی در آپارات شناخته می شود که جذابیت او در بازی ها ادعای اصلی او برای شهرت است.

در حال حاضر، او از طرفداران و بینندگان قابل توجهی در آپارات برخوردار است. افراد زیادی مشتاق تماشای ویدیوهای او هستند تا بینشی در مورد سبک زندگی و شخصیت او کسب کنند.

اخیراً، علی کامیکس تمرکز خود را به سمت دوربین ها معطوف کرده است و آنها را به یکی از جنبه های اصلی تلاش های خود تبدیل کرده است. او به طور مداوم ویدیوهای جذابی را به اشتراک می گذارد که او را به ستاره شدن در آپارات سوق داده است و بیش از 200000 دنبال کننده دارد.

علی کامیکس

Alicomix، گیمر سرشناس آپارات و یوتوب

علی کامیکس که با نام AliCoMiX نیز شناخته می شود، متولد 1369 است. او علیرغم محبوبیت قابل توجهی که دارد، ترجیح داده است که زندگی خصوصی خود را خصوصی نگه دارد که منجر به عدم اطلاعات دقیق در مورد تاریخ تولد و مکان او شده است.

پیسنهاد مطالعه: عمو بیگ کیست و چه قدر درآمد دارد؟

علی کامیکس با نام مستعار AliCoMiX یکی از استریمرهای مطرح آپارات است که از طریق استریم های بازی و محتوای سرگرم کننده خود طرفداران زیادی به دست آورده است.

در حالی که او در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و دیسکورد فعال است، کانال های او در این پلتفرم ها به اندازه کانال آپارات او شناخته شده نیستند. علی کامیکس به غیر از استریم، ویدئوهایی را در مورد موضوعات مختلف مانند واکنش ها و چالش ها ایجاد و به اشتراک می گذارد و از این طریق جذابیت کانال های خود را متنوع و جذاب می کند.

زندگی علی کامیکس قبل از پرداختن به فعالیت های آنلاین

علی کامیکس در یکی از ویدئوهای پخش آنلاین خود به سوالات طرفداران فداکار خود پرداخت. او آرزوی دیرینه خود را برای داشتن یک استودیوی بازی در دفتر خود بیان کرد، اما به دلیل محدودیت های مالی هرگز فرصتی برای تحقق این آرزو پیدا نکرد. علی کمیک در ابتدا کار خود را در صنعت چاپ و کافه‌سازی آغاز کرد.

علاقه عمیق او به این رشته باعث شد تا در تعمیر و راه اندازی ماشین آلات چاپ مهارت فوق العاده ای کسب کند. اما به دلیل نداشتن بودجه لازم برای خرید ماشین و اجاره مغازه، تصمیم گرفت در عوض شاگرد یک مغازه شود.

علی در مصاحبه ای گفت: صاحب مغازه به عنوان یک شاگرد به من قول داده بود که شریکم شود و درآمد قابل توجهی به من داد و متأسفانه امروز و فردا مرا فریب داد و به این وعده عمل نکرد! علی که به دلیل ازدواجش نیاز به ثبات مالی داشت.

 سرانجام راه خود را از صاحب مغازه جدا کرد و به مدت هشت سال به عنوان پیک موتوری مشغول به کار شد. پس از هشت سال، او توانست پول کافی برای راه اندازی چاپخانه خود را پس انداز کند.

علی کامیکس داستانی درباره یک رویداد معجزه آسا به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه به سرعت مغازه عالی با اجاره مقرون به صرفه را پیدا کرده است.

در نهایت، علی کامیکس و دوستش علی کاویانی با موفقیت راه اندازی کسب و کار جدید خود را آغاز کردند. این چاپخانه که در تهران، پارس واقع شده است، به دلیل تقاضای زیاد برای خدمات چاپ از سوی مدارس مختلف منطقه، رونق زیادی داشت. علی کامیکس و شریکش توانستند درآمد قابل توجهی از تجارت خود کسب کنند.

دلیل دستگیری علی کامیکس چه بود؟

در دهه 1980 تکثیر کارت ملی و همراه داشتن المثنی از اصل مجاز بود و چاپگرها مجاز به این کار بودند.

علی کامیکس درباره شرایط دستگیری و متعاقب آن ویرانی مالی خود گفت: زمانی که برای کارم به یک دستیار و دانشجو نیاز داشتم، پسر جوانی به من ملحق شد و بدون اطلاع من یک کارت ملی المثنی تهیه کرد و یک کارت ملی نصب کرد.

برچسب هولوگرام روی آن او به من اطمینان داد که هیچ عواقبی نخواهد داشت. اما چندی نگذشت که پنج نفر از مراجع به مغازه آمدند و فاش کردند که شاگردم این کارت های ملی جعلی را می فروشد! متأسفانه مرا به دادگاه بردند و دستگیر کردند و یک ماه بازداشت کردند.

پس از آزادی، تصمیم گرفتم به آرزوهایم برسم. ضروری بود که کارت ملی کپی شده به عنوان یک کپی حفظ شود و برای حفظ هدف اصلی کارت نباید هولوگرام الصاق می شد.

شروع استریم های حرفه ای در آپارات علی کامیکس

علی کامیکس در ویدیوی خود در یوتیوب تصمیم خود را برای تبدیل انبار خانه خود به فضای کاری پس از یک سری اتفاقات ناگوار توضیح داد.

وی خاطرنشان کرد که پس از شروع فعالیت های آنلاین خود، مالک فروشگاهی که قبلاً به عنوان پیک موتوری در آن کار می کرد با پیشنهاد همکاری به عنوان شریک به او مراجعه کرد.

با این حال، علی کامیکس این پیشنهاد را رد کرد. قابل ذکر است که بروزکالا به مدت دو سال حامی و حامی علی کمیک بوده است که تحولی جذاب را رقم زده است.

پلی لیست های کانال آپارات علی کامیکس

ماینرکرافت

علی کامیکس، در میان دیگر پخش کننده های محبوب آپارات، محتوای ویدیویی با محوریت بازی محبوب Minecraft ایجاد می کند. لیست پخش Minecraft این استریمر دارای تعداد زیادی ویدیو است که نقشه ها و حالت های مختلف بازی را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، لیست پخش شامل ویدیوهایی با عناوین جذاب مانند "Minecraft، اما من یک ماشین پارک تفریحی ساختم" است، که با استفاده از ابزارها و منابع بازی، ساخت‌های منحصر به فرد و جذاب را برجسته می‌کند.

در قلمرو Minecraft، بازیکنان خود را در دنیایی سه بعدی غوطه ور می کنند که به صورت رویه ای و بی حد و حصر ساخته شده است. در این دنیای گسترده، آنها آزادی کاوش، جمع آوری منابع و استفاده از ابزارهای ساخته شده خود را برای ساختن خلاقیت های متنوع و گاه خارق العاده دارند.

جی تی ای – Grand Theft Auto

کانال طنز آپارات علی با محتوای محبوب GTA (خودرو سرقت بزرگ) شناخته شده است که میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داده است. لیست پخش چالش های GTA 5 با نزدیک به 4 میلیون بازدید، مجموعه ای از ویدیوهای هیجان انگیز را با محوریت این بازی به نمایش می گذارد.

در این لیست پخش، بینندگان می توانند چالش های مختلفی را از بازی های مختلف سری GTA پیدا کنند. به عنوان مثال، ویدیویی وجود دارد که در آن علی کامیکس و دوستانش در حال مسابقه با خودروهای ایرانی مانند پژو 206 و 405 در Grand Theft Auto V هستند.

علاقه مندان به بازی GTA می توانند با عضویت در کانال طنز آپارات علی، از جدیدترین چالش های GTA و سایر مطالب جذاب مطلع شوند.

یکی از محبوب ترین ویدیوهای این کانال، چالش پرش ماشین ایرانی است که در آن علی کامیکس تلاش می کند تا ماشین های ایرانی مختلف را از بالاترین اسلاید در GTA V راه اندازی کند. این ویدیوی خاص تقریباً 144000 بازدید داشته است و آن را در بین بینندگان محبوب کرده است.

لیست پخش با عنوان "اکتشافات اسرارآمیز در GTA" جایگاه قابل توجهی در کانال Ali Comics دارد و محبوبیت زیادی کسب کرده است. قابل ذکر است، ویدیوهایی مانند «مکان‌های ناشناخته GTA Revealed» به‌عنوان پربیننده‌ترین محتوا در این کانال ظاهر شده‌اند و بیش از 317 هزار بازدید جمع‌آوری کرده‌اند.

در این ویدیوها، Ali Comics به طرز ماهرانه ای از مناطق معمایی و کمتر شناخته شده در بازی GTA V پرده برداری می کند و به طور موثر مکان های دقیق آنها را در نقشه درون بازی مشخص می کند.

بازی های ترسناک – Escape the Backrooms و Phasmophobia

علی کامیکس، در کانال یوتیوب خود، مجموعه ای از ویدیوهای مهیج و در عین حال گیرا را منتشر کرده است که برخی از آنها به حوزه بازی های ترسناک، به ویژه Escape the Backrooms می پردازند.

در این ویدیوی خاص، علی و همراهانش وارد محیط‌های مختلف بازی می‌شوند و هدفشان ایجاد لحظاتی هیجان‌انگیز و دلهره‌آور برای بینندگان است.

Escape the Backrooms یک بازی پازل خائنانه است که در آن هر سطح یک چالش کشنده را ارائه می دهد و راه های متعددی را برای فرار ارائه می دهد و در عین حال خطرات پنهان را در هر مرحله پنهان می کند.

این بازی با گرافیک واقعی، رابط کاربری مینیمالیستی و محیط ناآرام خود، بازیکنان را در قلمروی از وحشت غوطه ور می کند و تجربه ای جامع از ترس و ناراحتی را ارائه می دهد.

در کانال طنز آپارات علی سطوح ترس و هیجان به اوج می رسد! در یک ویدیوی خاص، آنها در کنار پخش کننده های مشهوری مانند هاشم گلی و وحید لجندری وارد قلمرو وحشتناک Phasmophobia می شوند.

در ویدئویی با عنوان "جن گیری، اما ما با وحشی ترین موجودات روبرو شدیم" شاهد رویارویی هیجان انگیز این تیم شجاع با موجودات ماورایی در مکان های ترسناک باشید.

 بازی های شبیه سازی - شبیه ساز نبرد کاملاً دقیق

اگر به بازی های شبیه ساز علاقه دارید حتما در کانال کمیک آپارات علی عضو شوید! این کانال به محتوای بازی شبیه ساز اختصاص داده شده است، به ویژه بر روی شبیه ساز نبرد کاملاً دقیق تمرکز دارد.

برای نبردهای سرگرم کننده و سرگرم کننده در این بازی، حتماً لیست پخش شبیه ساز عصر Mongol را بررسی کنید. در این کانال، ویدئوهایی را خواهید دید که در آن نبردهای مختلف با حضور واحدهای نظامی مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

سازنده محتوا از طریق خلاقیت و تخصص خود نبردهای جذاب و لذت بخشی را ارائه می دهد. علاوه بر شبیه ساز نبرد کاملاً دقیق، کانال کمیک آپارات علی همچنین ویدیوهایی از سایر بازی های شبیه ساز مانند Car For Sale Simulator (کلاهبرداری های دلالان) و شبیه ساز محبوب Bum (شبیه ساز گدا) نیز ارائه می دهد.

 کلیپ های طنز علی کمیک

لیست پخش «بمب خنده» علی کامیکس یک فرار لذت بخش به دنیای طنز و شادی ارائه می دهد. چالش "سعی نکن نخندی"، بخش مورد علاقه طرفداران، علی کامیکس را به نمایش می گذارد که سعی می کند خنده اش را در حین تماشای کلیپ های خنده دار خفه کند.

این پلی لیست با 196 هزار بازدید نوید خنده و شادی فراوان را برای دنبال کنندگان علی کمیک می دهد.

لیست پخش «بمب خنده» ساخته علی کامیکس شاید به اندازه پلی لیست های دیگر مانند «چالش های GTA» محبوب نباشد، اما با استقبال گرم بینندگان مواجه شده است.

علاوه بر این، لیست پخش دارای کلیپ هایی از مکالمات جذاب با غریبه ها و لحظات سرگرم کننده فوتبال است که مخاطبان قابل توجهی را نیز به خود جذب کرده است.

  • مهیار ایکس پلی
  • ۰
  • ۰

عمو بیگ یا BoHBiG در آپارات، یک استریمر معروف آپارات است که 280000 طرفدار وفادار دارد. او همچنین یک کانال یوتیوب دارد که در آن جریان‌ها و ویدیوهای بازی سرگرم‌کننده و باکیفیت را به اشتراک می‌گذارد.

امروز، ما به دنیای این شخصیت محبوب و موفق بازی می‌پردازیم. اگر به دنبال کسب درآمد از طریق دوربین ها و تولید محتوای بازی هستید، تا پایان این مقاله از فروشگاه اینترنتی یاسا با ما همراه باشید.

 عمو بیگ کیست و در کدام شهر زندگی می کند؟

میلاد جمشیدیان معروف به عمو بیگ از گیمرهای محبوب اصفهانی است. او با تلاش پیگیر و اختصاصی خود در سرویس اشتراک ویدیو و یوتیوب توانسته به درآمد و موفقیت چشمگیری دست یافت.

میلاد در 33 سالگی در مرداد ماه معتقد است که کسب درآمد از طریق بازی زندگی او را کاملا متحول کرده و فرصت های جدیدی را برای او باز کرده است.

اکثر جریان های میلاد مملو از سرگرمی و طنز است که مخاطبان او را به شدت سرگرم می کند. به همین دلیل است که او طرفداران زیادی پیدا کرده است که مشتاقانه ماجراهای بازی او را دنبال می کنند.

خواص گز در طب سنتی + بهترین برند گز ایران

مهم است که اذعان کنیم که میلاد فقط یک گیمر معمولی نیست، بلکه یک حرفه ای واقعی است که برای رسیدن به سطح فعلی موفقیت و ثبات مالی خود تلاش زیادی کرده است.

آدرس کانال آپارات عمو بیگ یا همان BOHBIG

عمو بیگ عزیز معروف به BOHBIG، کانال اپارات خود را اداره می کند که بیش از 95 میلیون بازدید جمع آوری کرده است. فداکاری او طرفداران زیادی در بین جوانان ایرانی و علاقه مندان به بازی برای او به ارمغان آورده است.

کانال آپارات آمو با افتخار نشان استریمر الماس را به نمایش می گذارد و حرفه ای بودن و محبوبیت خود را برای بینندگان به نمایش می گذارد.

لیست های پخش این کانال طیف گسترده ای از موضوعات را شامل می شود، از جمله ترفندهای دوربین جادویی، داستان های بقا، و حتی مجموعه ای از The Avengers در Minecraft. محتوای Amo همچنین دارای جلسات بازی آنلاین، چالش های پارکور و بررسی آیتم های مختلف درون بازی است.

عمو بیگ

پلی لیست دوربین جادویی عمو بیگ

 این گیمر معروف به تازگی یک لیست پخش جدید به مجموعه خود اضافه کرده است که بر گیم پلی بازی Minecraft و دوربین های جادویی درون بازی تمرکز دارد.

ماجراهای انتقام جویان سرزمین سامورایی با نوید شزی و BOHBIG

این سریال فوق‌العاده طرفداران زیادی دارد و با فرارهای هیجان‌انگیز خود بینندگان را کاملا مجذوب خود کرده است. در فصل اول، عمو بیگ و نوید تلاشی را برای یافتن سنگ های دستکش قدرتمند تانوس، شرور بدنام کمیک ها و فیلم های انتقام جویان آغاز می کنند.

همانطور که این سری باز می شود، آنها به سفر هیجان انگیز خود ادامه می دهند و به دنبال پورتالی می گردند که آنها را در نقشه های وسیع Minecraft به Avengers منتقل کند.

اکنون، در آخرین فصل Avengers، عموی شگفت‌انگیز ما برای یافتن استاد شیفو در دنیای شیک و پر جنب و جوش سری پاندا کونگ فو، به ماموریتی جدید می‌پردازد.

در طول مسیر، او با شخصیت های شایان ستایش نمایش مواجه می شود که لایه ای از هیجان را به خط داستانی اضافه می کند.

استریم‌های سری Avengers Minecraft نبردهای حماسی علیه جوکر، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز در قلمرو سونیک و حتی ورود به قلمرو سامورایی‌ها را به نمایش می‌گذارند. همه این ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز در حالت‌های Minecraft و نقشه‌های همهجانبه اتفاق می‌افتند.

ماجراهای عمو بیگ هیجانی و ترسناک

 عمو بیگ عزیز و Navid Minecraft برای کاوش در نقشه های مختلف Minecraft، مانند نقشه های پارکور که مهارت های خود را با موانع دشوار آزمایش می کند، با هم متحد شده اند.

علاوه بر این، آنها به دنبال نقشه های ترسناکی هستند که یک ماجراجویی هیجان انگیز پر از راهروهای خزنده و موجودات عجیب و غریب را ارائه می دهند.

 بحث در مورد تاسف بارترین بلوک های خوش شانس در کل جهان ماینکرافت

ماجراهای ماین کرافت عمو بیگ همیشه پر از هیجان است، به خصوص زمانی که بلوک های خوش شانس در میان باشد. در چند قسمت، عمو بیگ و نوید با استفاده از ابزار این بلوک های خاص را شکسته و درگیر نبردهای شدید می شوند. این یک تجربه هیجان انگیز است!

اما نکته مهم اینجاست، همه بلوک های خوش شانس با پاداش همراه نیستند. برخی از آنها در واقع می توانند بازیکنان را با مواد منفجره غافلگیر کنند. بنابراین، شما هرگز نمی دانید که چه چیزی به دست خواهید آورد!

حالا بیایید در مورد Minecraft Herobrine صحبت کنیم. این پلی لیست مانند سایر قسمت های کانال عمو عزیز محتوای فوق العاده جذاب و پرطرفداری را ارائه می دهد. تمرکز اصلی این بازی‌های ویدیویی احضار هروبرین و تلاش برای یافتن مخفیگاه او است.

BOGBIG

Herobrine یک شخصیت کاملاً در بازی Minecraft است. او به عنوان متخاصم شناخته می شود و بازیکنان شایعات بی شماری درباره او منتشر کرده اند. سازندگان بازی توانایی ها و آسیب پذیری های منحصر به فردی را در نقشه های مختلف به او داده اند. همه اینها بخشی از رمز و راز و هیجان پیرامون هروبرین است.

 آیا می توان با استریم بازی ها هم درآمد کسب کرد؟

راه حل این سوال واضح است. بله، شما می توانید با ایجاد محتوای ثابت و باکیفیت و به اشتراک گذاری آن در آپارات و دیگر پلتفرم های ویدئویی، درآمد کسب کنید. با این حال، گرفتن وجود دارد.

آیا شما فقط بر روی کسب درآمد متمرکز هستید یا به تولید محتوا علاقه دارید؟ اول از همه، هدف خود را مشخص کنید. اگر علاقه شدیدی به صنعت بازی و پخش زنده دارید، آپارات و توییچ پلتفرم های عالی برای کسب درآمد قابل توجه از بازی هستند.

قبل از غواصی در این سفر، داشتن اطلاعاتی در مورد بازی های ویدیویی و نحوه پیمایش در سطوح بازی های محبوب بسیار مهم است. در ابتدا، ممکن است تعداد زیادی بازدید از محتوای خود دریافت نکنید، که می تواند ناامید کننده باشد و شما را مجبور به تسلیم کند.

در مرحله بعد، به دنبال بازی های منحصر به فرد و کمتر شناخته شده ای باشید که در تولید محتوا به طور گسترده پخش نشده یا پوشش داده نشده است.

صنعت بازی هر روز رقابتی تر می شود و حتی با وجود گیمرهای بسیار ماهر و مشهور در ایران و خارج از آن، رقابت با آنها می تواند چالش برانگیز باشد.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید در مورد Minecraft محتوا ایجاد کنید، باید در تمام مراحل و استراتژی های لازم در بازی به خوبی مسلط باشید. بدون مهارت ها و علاقه به این بازی یا سایر بازی های ویدیویی، شانس موفقیت شما بسیار کم است.

موفقیت در هر بستر اجتماعی نیازمند فداکاری و خلاقیت است. بنابراین، این توصیه را جدی بگیرید و ابتدا مهارت های ضروری برای بازی ویدیویی مورد علاقه خود را به دست آورید. سپس روی تولید محتوا و اشتراک گذاری آن در آپارات، یوتیوب و توییچ تمرکز کنید.

کلام آخر با شما عزیزان

در این مقاله سعی کرده‌ایم اطلاعاتی مختصر و در عین حال مفید در مورد یکی از مشهورترین گیمرهای آپارات به شما ارائه دهیم.

عمو بیگ به همراه گیمرهای مطرح دیگری مانند مهدی بیزسر و آریا کیوسر، خود را وقف تولید محتوای هوادار و بازی کرده اند و تلاش زیادی کرده اند.

اگر در تاریخ کانال‌ها و فعالیت‌های آن‌ها کاوش کنید، متوجه می‌شوید که از طریق عزم تزلزل ناپذیر و سخت کوشی مستمر، به موفقیت‌های چشمگیر و حیرت‌آوری دست یافته‌اند.

برای آشنایی با یکی دیگر از گیمرهای کارکشته و سفر او در آپارات، ویدیوی زیر را ببینید.

 

  • مهیار ایکس پلی